woensdag 22 oktober 2014

beginnen aan volgende lading met thema Kerstmis

hey
ik ben er weer
Vorige week heb ik een aanbod gehad voor op de Kerstmarkt te staan van op mijn vorig werk.
Blijkbaar hebben mijn vele bezoekjes aan mijn leefgroep en een goede vriendin die ik altijd erbij bezoek. Ik heb voor haar altijd iets mee. In het begin was het suikervrije snoep, maar toen ik begon met zeep heb ik haar mijn allereerste lading zeep laten proberen.
En ze was er blijkbaar zeer enthousiaste over. Zo vertelde een ex-collega mij.
Het was die met lavendel en honing en de mislukte kleuring.

Dus ben ik direct gaan zoeken naar leuke zeepvormen op de site van Soapqueen.
Ook ben ik gaan kijken of ik nog genoeg voorraad had van mijn vetten
Dus met als gevolg dat ik voor 140 euro ongeveer heb aangekocht op de site van De Kruiderie.
Op de andere site van in Lier heb ik geen grote hoeveelheden gevonden of het zouden allemaal flesjes moeten zijn van 100 ml. Maar ik heb me iets anders aan geschaft wat ik wil proberen.
Kleurpigmenten van mica. Het is een natuurlijke kleurstof. En geschikt voor in cosmetica en zeep. :-)

Ik wist dat mijn zeepvormen lang onderweg zouden zijn: 3 tot 6 werkdagen en je kon de tracecode volgen.
Vorige week donderdag besteld online; vandaag gekregen van de pakjesdienst.


Nu nog de andere 2 pakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten