woensdag 29 april 2015

Deel zoveel van inrichten van appartementje

Hey
Fier mag ik zeggen dat eindelijk mijn appartementje naar mijn smaak is ingericht.
Nu ik ook een eettafel van 4 personen heb, die ik kan uittrekken tot 6 personen kan ik etentjes geven enzo ;-)
Misschien tijd voor iemand nieuw in mijn leven?
Ik weet niet. Voorlopig nog geen behoefte aan. Alhoewel ik mijn vriendinnen kinderen zie krijgen.
Het begint ook al een beetje te kriebelen ze.

Eerstkomende event is een Victoria avond voor vriendinnen en collega's. Ik ben zeer benieuwd naar de reactie's
Erna ga ik hier foto's posten.
Onder andere van mijn moedermand en cadeaumand voor mijn zus haar verjaardag en ook voor haar nieuwe woning.

Er moet nog iets in mekaar gezet worden en nog achter stoelen gegaan worden.
In een Zweedse winkel ;-)

Het volgende is dan sparen voor een wasmachine ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten