zondag 14 september 2014

ingepakt en restjes verwerkt in vloeibare zeep

A eindelijk eens een vrij weekend waarin ik nie moe gaan werken
En de castille zeep is klaar.
Deze heb ik vandaag verpakt als snoepjes


Ondertussen heb ik het grote stuk zeep van ongeveer 200 g gehalveerd 
en ben ik er nu vloeibare zeep mee aant maken met een klein restje van mijn lavendel-honingzeep
deze heb ik nu in kokend water laten oplossen
En nu wachten tot morgen e, dan kan ik het nog mixen 

Het boek "art d'eco" heb ik als inspiratiebron gebruikt voor dit recept. 
Blijkbaar heel simpel :-)

Je neemt een stuk zeep van ongeveer 100 g en je snijdt het fijne stukken of je raspt het
. dan neem je kom met 1 L kokend water. En je blijft roeren tot de stukken volledig gesmolten zijn. 
Je wacht een kwartiertje tot het afgekoeld is en je roert er nog eens in.
Nu is het wachten tot morgen......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten