zondag 21 december 2014

16 december

16 december is jouw verjaardag.  je zou 82 geworden zijn.
De dag na je verjaardag realiseerde ik me dat ik er niet aan gedacht had.
Bij deze een gelukkige verjaardag, opa
We denken nog elke dag aan je.
Ik zou zoveel nog tegen je gezegd willen hebben.
Dat ik bezig met te verhuizen bijvoorbeeld.
En dat ik soms je advies wel nodig hebt.

Nu ik dit zit te schrijven rollen de tranen van mijn gezicht
Het ga je goed.
Het gaat dit jaar zeer raar zijn om Kerstmis zonder jou te vieren.
Bij oma waren zelf de lichtjes van de kerstboom stuk gegaan.
Of zou jij er iets mee te maken hebben?
Dat je zou willen dat we nog elke dag aan je denken.

Je foto staat op een zeer zichtbare plek hier in huis.
met een kaarsje erbij.
Ook je graf is zonder steen zeer mooi geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten