woensdag 17 december 2014

De verkoop en resultaat van de kerstmarkt

Hey
de kerstmarkt viel juist in de periode dat ik bezig was met verhuis.
Dus dat wil zeggen dat een deel al verhuisd was en het andere deel nog thuis.
en de avond voordien ben ik voor de eerste keer gaan slapen in mijn apartementje.
En die dag had ik ook nog vroege tot 13 u.
Om 14 u kwam ik er pas toe en ik moest nog mijn kraam opzetten
Ik had ook vergeten van een prijslijst af te drukken.

Maar al bij al viel het nog mee.
En het was de eerste keer voor mij op een kerstmarkt.
ยต

Ook mijn medekraamgenote naast mij had iets mooi gemaakt
Ze had zelf kaartjes gemaakt
Ze had een tekening zelf getekend van dieren en ze had het met een drukkerij laten inscannen 
en zo dan kerstkaartjes laten maken
Ik heb er mij ook gekocht. Een pakketje van 5 kaartjes Zeer mooi en zeer geschikt voor te sturen
En zeker om mijn nieuw adres door te geven ;-)

Het verloop zelf was nie echt zooo  fantastisch. Wss omdat ik niet duidelijk aangaf dat het om zelfgemaakte zeepjes ging
sommigen dachten namelijk dat het chocolade was in plaats van Kaneelzeep.
Dus nota aan mezelf:
duidelijke aanduiding op het kraam

De sfeer was fantastisch
Ook was het fijn om oude collega's terug te zien.

Dit was voor herhaling vatbaar.
Rekening houdend met deze dingen :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten