dinsdag 17 februari 2015

Eerste zon wandeling

Hey
Die zondagmorgen keek ik naar buiten en zag de zon schijnen en ik dacht: misschien ga ik wel een gaan wandelen in het park vlakbij. Terug nog eens natuurfoto's gaan trekken.
Ik trok mijn gemakkelijke schoenen aan en een kleine schoudertas enkel voor sleutels.
Op de weg naar het park passeerde langs het terrein waar ik oefende voor mijn rijbewijs. En ja hoor die namiddag waren er wel 4 toekomstige chauffeurs bezig met het leren parkeren. Dit deed me er terug aan denken.

Hierbij enkele foto's:
Oefening in het geduld hebben bij natuurfoto's en oefening in het macrofotograferen.



























Bij de ganzen had ik er een natte broek voor over om te fotograferen. Ik heb wel moeten mij rechtstaan want de ganzen kwamen mijn kant uit. En ganzen die kwaad zijn, dat wil je niet meemaken.
De laatste foto's gingen moelijk omdat mijn focus steeds verkeerd was. Maar uiteindelijk toch goed gelukte foto's.
Ik ben er zeer tevreden van.
Dit is namelijk ook een van mijn  hobby's.
En zo zie je dat de lente in aantocht is. De takken beginnen terug knoppen te krijgen.

Volgende keer als ik thuis ben en het is terug zo mooi weer, ga ik terug foto's maken en wie weet is er iets veranderd ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten