dinsdag 17 februari 2015

stand van zaken inzake het gezellig maken

Hey
de laatste dagen waren leuk. Ik was eens 9 daagjes thuis. 
En daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. 
Onder andere door eerst in lange tijd eens langs te gaan bij mijn oma. 
Ze was dubbel zo content dat ze mij nog hoorde en nog eens zag. 
Ondertussen nog enkele spullen rijker ( dank aan mijn oma voor de ovenwanten) :p
Dit was de vrijdag. 
De zaterdag zijn mijn ouders en ik een diepvriezertje gaan kopen, alleen kon het niet in de grote auto. 
Dus hebben we gevraagd om het te laten leveren en die is spijtig maar volgende week zaterdag in de voormiddag, juist in het werkend weekend van mij. Maar voor alles is een oplossing en dus heb ik sleutel gegeven aan papa zodat die de leverancier kan binnenlaten. 
En aangezien ik de donderdag naar meubelwinkel ben geweest, heeft mijn lieve broertje geholpen bij het ineenzetten van een boekenkastje MET deuren. 
Dat was die dag dan valentijn. 
Ik wou niet thuisblijven, kwestie van de lawaaihinder van de buurvrouw niet te moeten horen. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;-)
Dus heb ik mijn eigen getrakteerd op een film. En nee, het was niet 50 grades of mr Grey. 
Het was Night at the museum 3 met de fantastische Robin Williams in zijn laatste filmrol. 
De zondag heb ik opgeruimd en de dozen met boeken leegemaakt en ook de bureautafel ineen gezet.  
Daardoor heb ik gemerkt dat ik nog veel plaats over heb voor eventueel nog een grote eettafel. 

In een volgend blogbericht laat ik je weten wat ik die namiddag gedaan heb. 

Het lag al een tijdje in mijn gedachten voor eventueel nog te schilderen. want mijn muren zijn nogal wit ;-) 
Ik ben dan maar naar een verfwinkel gegaan en heb enkele tinten van bruin meegenomen op papier.  En een folder met pasteltinten. 
Ik heb thuis dan zoals zovelen onder ons met plakband die testpapiertjes op de muur geplakt. 
Toen heb ik gemerkt dat het nogal donkerbruin was. En aangezien in het huurcontract staat dat er mag geschilderd worden, maar enkel met lichte kleuren die gemakkelijk te overschilderen zijn. Dan gaan we maar naar de pasteltinten. 
Vandaag achter vouwmeter geweest voor het te meten oppervlak. 

Er gaan nog wat foto's volgen met enkele kleuren :p

Tot de volgende ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten