donderdag 22 augustus 2013

Hallo iedereen
Het is een tijdje geleden dat ik nog een bericht heb geplaatst.
Het is omdat ik geen tijd had om iets te maken en het dan te publiceren.
Ik heb wel 2 soorten cupcakes gemaakt. Maar de topping was beetje mislukt (lees: geschift). Daardoor moest ik eerst uitzoeken hoe het kwam.
Het kwam doordat ik boter en mascarpone samen gemixt en dan bloemsuiker heb toegevoegd en dan nog eens gemixd had. Laatste keer mixen Was er te veel aan.
Ik had ook geen tijd omdat er persoonlijke problemen waren. Gedaan met de vriend en een ernstig ziek familielid.
Ook moest  ik ander werk zoeken. Dus nu werk ik 4/5 in een rusthuis. Het is werken in ploegen.
Ook heb ik beslist om nog een cursus te volgen van VormingPlus Vlaamse Ardennen-Dender.
Voor een cursus ben ik nog niet zeker van te volgen. Namelijk zachte juwelen maken. Dat is juwelen maken met gerecycleerde materialen.
Voor de andere cursus ben ik wel zeker: wellness met kruiden. 
En wie weet zet ik enkele recepten hier voor dagcréme te maken of zoiets.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten