dinsdag 19 augustus 2014

mijn opa (2)

adres: zevende hemel


dag opa,
een week geleden ben je weggegaan van ons
het doet ons pijn en verdriet
maar ik weet dat je nu gelukkig bent
zo zonder pijn.
Ik was zeer blij dat ik je de avond ervoor nog eens gezien hebt.
Ons oma houdt zich sterk
maar stilletjes denk ik, dat ze zit te huilen.
Vrijdag heeft ze zelf nog gebedje gevonden onder je onderlegger aan tafel in de keuken
het was een beetje verstopt onder kassabonnetjes.
Je was er al een tijdje mee bezig e
Dat je niet meer goed kon dingen doen die je vroeger wel kon doen.
En dit om oma te sparen.

We beseffen het nu pas dat we je gaan missen met Kerstmis, verjaardagen, Vaderdag.
Je lege plek in de zetel...
 maar toch bedankt voor alles wat je hebt gedaan voor ons,
je vrienden, kennissen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten